Gyors kirándulás Ulan Bator -tól – Terelj Nemzeti Park

után a mongol sivatag 6 napos utazása után és a Chulut folyó mentén található epikus 8 napos túránk után, a 30 napos vízumunkban elfogyottunk Mongóliában, tehát tehát Úgy döntöttünk, hogy megnézjük a Terelj Nemzeti Parkot, mielőtt az időnk lejárt. 12:00 órakor (3 óra/2500mnt) indítottuk a busszal az Ulan Bator -tól a Narantuul Hotel felé, a Peace Ave -től. Amikor megérkeztünk a GER táborba, tudtuk, hogy jól érezzük magunkat!

Terelj kunyhó
Dariece és én szeretünk egy új szobába jutni, és egy új GER (a hagyományos mongol nomád otthon) nem különbözik egymástól … valójában jobb! Volt saját privát Gerünk, 2 jó nagy ággyal és látványos kilátással a nemzeti parkra. Mongóliában zajló zuhanyok hetek óta vannak egymástól, és amikor végre a fúvókák alá kerülünk, ez általában sokkal inkább egy szivárgó csaptelephez hasonlít. De a Terelj Lodge (40 USD/GER) zuhanyai teljesen hihetetlenek voltak! Jelentős esőzuhany fejek robbantottak ki a csövek forró vizet egy foltos, tiszta zuhanyzóban. A mennyben voltunk! (Nincsenek képek rólunk a zuhany alatt, sajnálom)

Lenyűgöző Gerünk a Terelj Lodge -ban
Gyors kirándulást tettünk a környéken az első napon, és egyszer Mongóliában sütött a nap! Megnéztük a házunk éttermét, és csodálkoztunk, hogy a vörösbor megfizethető volt! Természetesen, ha mára tudsz rólunk valamit, vásároltunk egy palackot (oké 2), és örömmel fogadunk néhány finom ausztrál vöröset a csillogó kék mongol éjszakai égbolt alatt.

Gerünknek volt egy jó kis tűzhelye, amire nem igazán volt szükségünk, mert éjszaka nagyon meleg volt, de egyébként megvilágítottuk, és egy szauna-szerű légkörben izzadtunk. Csak azt akartuk, hogy tűz legyen.

Másnap egy jó hosszú kirándulásra indultunk a Terelj Nemzeti Park déli részén. Megcsináltuk az összes turisztikai dolgot (ami nem igazán kedvelünk), de alaposan örülünk. Vettem egy pillantást a teknős rockra, amely egy hatalmas szikla formáció, amely úgy néz ki, mint egy… kitaláltad, teknős.

Hé, ez a szikla teknősnek tűnik!
A Turtle Rock után tovább túráztunk a park körül. Ebédeltünk egy jó kis sziklaoldalon, csak Dariece -t és I. -t a parkra és egy nagy kolostorra, amely egy sziklára lógott.

Gyönyörű kis piknik helyünk
A Terelj déli vége meglehetősen fejlett a felső osztályú GER táborok sűrű szórásával. Nem volt elég időnk arra, hogy valóban beinduljunk a gyönyörű vadonba, amelyet Mongóliában értékeltünk, de a kis kirándulásunk még mindig képet adott nekünk ennek a lenyűgöző Nemzeti Parknak a topográfiájáról.

Túrázás Terelj Nemzeti Park
Amikor visszatértünk a GER -be, örültünk egy másik csodálatos zuhanynak (összesen három volt). Egy újabb éjszakát töltöttünk a vörös bor kortyolásával, és élveztük a forró tüzet a kis Ger -ben.

A 8 napos túránk és a Gobi -sivatagi utazásunk után jó volt csak egy jó helyen lazítani, és örömmel láttam néhány laza túrázást. A Terelj csak a hely volt, ahol megcsinálhatjuk, és örülünk, hogy gyors utat tettünk Ulan Bator -tól. A Terelj Lodge minden bizonnyal a legszebb Ger tábor volt, amelyben maradtunk, és jól bántunk magunkkal, miközben ott maradtunk.

A kilátások élvezése

Most visszatértünk Ulan Bator-ba, és ma ugrálunk a transz-szibériai vonaton, amely az oroszországi Baikal-tó felé halad! Nagyon szomorúak vagyunk, hogy elhagyjuk Mongóliát, de örülünk annak, hogy láthatjuk, hogy mi a többi fantasztikus utazás.

Sokkal több információért ügyeljen arra, hogy nézze meg a Mongólia utazási útmutatóját.

Nézze meg a Terelj Nemzeti Park videót!

Sokkal több Mongólia Blog

Tetszik? Tűzd ki! ?

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon munkatárs, és más kiskereskedők számára is leányvállalat. Ez azt sugallja, hogy jutalékokat keresünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és az e kiskereskedőktől vásárol.