Közúti kirándulás a két Rivers Collide

látására, nemrégiben egy éjszakai közúti kirándulást tettünk Ashlandbe, Oregonba, és egy csomó szórakoztató megállót tettek az út mentén. A Lithia Springs Resort -ban pihentető tartózkodás után csak egy kicsit akartuk felfedezni Ashlandot. Őszintén szólva, az egész város csak annyira aranyos. Vannak antik üzletek, kávézók, éttermek, zenei üzletek. – – Kicsit meglepődtünk, hogy milyen szép volt minden.

Mivel azon a napon hazamentünk, tovább kellett mennünk. Tervünk között szerepelt a McMenamin Roseburg állomásánál lévő ebéd megállóhelye, amelyet egy kijelentkezés követett, hogy két folyó ütközjön az ütköző Rivers State Parkban, és a Winchester Dam Fish Laddernél. (Szeretnénk, ha a sörfőzdeket felszámolnánk, amikor nincs a városban – emlékeztethetünk a közelmúltbeli közúti utazásunkra, az Oregon -i tengerpartra, ahol egy utazás során három helyi sörfőzdet látogattunk meg! Ezúttal csak kettő volt)

Ebéd után úgy döntöttünk, hogy először az ütköző Parkba megyünk, mert ez egy kicsit nem volt az útból, majd a Winchester Dam Fish Ladder követi, amely szó szerint közvetlenül az I-5 déli részén található. A Roseburgból mindössze 20 percig eljuthat a 138 -as autópályán, hogy eljuthasson a parkba.

Ütköző Rivers Park

Mint a másik cikkben említettem az utazásról szóló másik cikkben, találtunk néhány megállót, amelyet a RoadTrippers alkalmazás segítségével tettünk. Az ütköző Rivers Park az volt, amely felmerült az alkalmazásban. Csodálatos, mert beillesztheti az útvonalát, és az alkalmazás megmutatja az út mentén, amiről esetleg nem tud.

A Rivers Park ütközése egyedülálló hely. Lenyűgöző természetes környezet, rövid és könnyű nyomvonalakkal. Noha úgy néz ki, mint sok más lenyűgöző folyami jelenet, figyelemre méltó, mert ez az egyetlen hely az Egyesült Államokban, ahol két folyó találkozik. Itt van a kis folyó és az északi Umpqua folyó találkozója. Mivel egy száraz nyár után egy korai őszi napra mentünk, a vízszint kissé alacsony volt. De még mindig egyértelműen láthatta a két folyó találkozóját. Nem igazán számítottam arra, hogy összeomlik a hullámok és a fröccsenés, de biztos vagyok benne, hogy ha mindkét folyó vízszintje magasabb, akkor valószínűleg egy kicsit izgalmasabb.

Winchester Dam Fish Ladder

A Rivers Park ütközésétől visszahúztuk a 20 percet, és visszamentünk az I-5 South-ba, egy könnyű túrába. Soha nem láttam még egy hal létrát, amely megdöbbentette az utazási partneremet, aki északnyugaton nőtt fel, és látott hal létrákat iskolai kirándulásokon! Hallottam a Winchester Dam ablakáról, de még soha nem volt. A gát 1890 -es, Oregon egyik legrégebbi és a történelmi helyek nemzeti nyilvántartásában található.

A hal létrán egy gát épül, hogy különböző területek vannak, amelyek magasabb vízszintekkel rendelkeznek, amelyek lehetővé teszik a halak számára a gát megkerülését. Ebben az esetben a gát visszatartja az északi Umpqua folyót, ahol a lazac, acélfej, a pisztráng és a Pacific Lamprey ad otthont. A lazac életciklusa megköveteli, hogy elhagyhassák otthoni folyóikat, hogy a Csendes -óceánba utazzanak, majd visszatérnek otthoni folyóikba, hogy szaporodjanak. A halak létrák ezt megkönnyítik, bár a Winchester gát még mindig nem végez fantasztikus munkát, és prioritást élvez a hal létra javítása érdekében.

A csodálatos dolog ebben az a helyzetben, hogy van egy nyilvános nézőablak, ahol láthatja a halakat egy sor szinten. Nem voltunk biztosak abban, hogy a nézőablak nyitva van -e Covid miatt – és kiderül, hogy nem volt. Dőzsölés! De ez még mindig csodálatos hely volt a látogatáshoz. Figyelje a weboldalt arra az esetre, ha elhalad. – – Érdemes megnézni, amikor újra kinyílik, és talán ott találkozunk!

Vanessa Salvia egy régóta szabadúszó író és szerkesztő. Olvassa el újságírói munkáját a Vanessasalvia.com webhelyen, és tudjon meg többet a szerkesztési és tartalomkészítési szolgáltatásairól a SagemediaandMarketing.com webhelyen.

Összefüggő

Útutazás Ashlandbe, Oregonon, egy lenyűgöző korai őszi napon elhagytuk a Közép -Willamette -völgyet, és délre indultunk egy közúti kirándulásra Ashlandbe, Oregonba, hogy a Lithia Springs Resortban maradjunk. Eugene -től ez az utazás csak három órát vesz igénybe, de nagyon szórakoztató megállást tettünk az út mentén! Ha jössz …
2021in október 2. “Oregon”

Családbarát szállás Az Oregon Rogue Valleyif-ben családi közúti kirándulást végez az Oregon Rogue Valley-n keresztül, és családbarát tartózkodási helyére van szüksége, fontolja meg az Ashland Hills Hotel & Suites Ashlandben, és Inn a Medford Commons-ban. Mindkét ingatlan a Neuman Hotel Group helyi tulajdonában van és üzemeltet, és én…
2015. szeptember 24 -én “szállások”

Útutazás a dél -oregoni Jackson Wellspringseven -be, mielőtt a Csendes -óceán északnyugati részébe költöztünk, elkezdtük felfedezni a régió számos forró forrását, és Jackson Wellsprings Oregon déli részén egy ideje szerepel a vödörlistámban. A meleg hőmérsékleten április közepén vasárnap délután halmoztunk be a Subaruba, és elkészítettük a…
2022in június 1 -jén “Oregon”