Vendég hozzászólás: A családom öt legfontosabb módja a tavaly nyáron a szabadtéri játék

nyárából részesült előnyben, a gyerekeim és én részt vettünk a Kaboom! Második éves Park-A-Day Challenge-ben (ma a nyári játszótér kihívásában). A kihívás célja az volt, hogy segítsen Kaboomnak! Hozzon létre egy nemzeti „játéktérképet”. Több mint 50 parkba mentünk a San Francisco -öböl környékén, és nagyon örülünk az új parkok változatosságának és sokféleségének.

Több mint 50 park látogatásának minden bizonnyal előnyei vannak – az első ötöt választottam, hogy megosszam veled:

Mindenekelőtt nagyszerű testmozgást kaptunk – kerékpározásokat, mászóhálón, magas lengéssel, játékcímkével, lecsúsztatással és a majomrudakból lógva. Tudtam, hogy a gyerekeim csendben lesznek hazafelé, ha az arcuk vörös lenne, és a haja a homlokukhoz ragaszkodott.

Másodszor, sok új barátot szereztünk. Miután a gyerekeim megtalálták másokat a saját korukban, bemutatják magukat és beszélgetést kezdenek. Nagyon hamar együtt játszottak, csakúgy, mint évek óta. Azokban a napokban nehezen hagynánk el távozni, mert a gyerekeim annyira szórakoztak az új barátaikkal.

Harmadszor, annyira számos módon feltártuk a természetet. Egy takarón fekszünk, és eldöntjük, hogy néztek ki az állatok a felhők. Rengeteg hibát találtunk, és több hangyát átirányítottunk. A patakokkal rendelkező parkokban gátakat készítettünk botokból és sárból. Egyszer a gyermekem egy nagyon vicces háború vontató harcot folytatott egy ambiciózus mosómedvével az ebédjére. És ó, hogyan szerettünk időt szánni a mókusok megtekintésére.

Negyedszer, a tudományt gyakoroltuk anélkül, hogy még tudnánk! Minden alkalommal, amikor a lányom megpróbált magasabbra emelkedni, fizikát gyakorolt. Gyermekem szerette megtalálni a legjobb víz- és homok keverékét, hogy tartós homokvárat készítsen – Viola! – Kémia. Az egyik parkban még a méhek rajta is találkoztunk, ami nagyszerű vitát váltott ki a biológiáról!

Végül együtt töltöttünk időt családként, teljesen mentes a számítógépről és a televízió képernyőitől. Nevetettünk egymással, gyakoroltuk az együttműködést és felváltva, és a gyerekeim rájöttek, hogy a testvér és/vagy a nővér valóban nagyon jó volt … különösen akkor, amikor szüksége volt valakire, aki a hintákra nyomja meg téged!

Brenda Roberts áttekinti a szomszédsági parkokat, a vidámparkokat, valamint a víz- és korcsolyaparkokat a weboldalán ,.

Összefüggő

5 olyan autójáték, amely beépíti a tudományt a nyári közúti hármasba az autójátékokhoz, amelyek egyszerre tartják a gyerekeket és tanulnak? Íme öt ötlet, amelyek beépítik a tudományt, miközben senki sem keres.
2012. június 4 -én “Vendég posta”

Vendég hozzászólás: Az 5 legjobb családi út egy menekülési helyszínre vonul, amely nem szakítja meg a bankot? Megkérdeztük Dan Weisman -t, a Flipkey.com -t, a vezető menekülési bérleti weboldalt, hogy adjon nekünk néhány javaslatot az úticélokról, amelyek méltóak a közúti utazásokról, nagyszerűek a családok számára és szórakoztató látogatáshoz.
2011. július 13 -án “szállások”

Hogyan lehet felfedezni az amerikai nemzeti parkokat: Szilárd útmutatás a tapasztalt családi utazási bloggerekből S) szerepel a listán. Írta: a legszélesebb körű családi utazási bloggerek és újságírók…
2015. július 3. “Nemzeti parkok”