Malajzia, valamint Thaiföld is elbűvölnek

, és mi is vagyunk! Végül eljött az indulás napja olyan jól, mint ahogyan végül Délkelet -Ázsiába szállítottuk. Kalandos hét volt mindkettőnknek, mindkettőnknek, miközben a rossz szülővárosunk, Sydney áztatja, valamint az Ausztrália keleti partvidékére sújtó szörnyű elárasztás alatt álló gurgákat, Thaiföld nedvesedében kezdjük el. esős évszak.

Az ausztráliai időjárási körülmények különösen szörnyűek voltak, mióta távoztunk – és igen, rendkívül örülünk az időzítésnek. A közösségi hálózat tele van képekkel, valamint olyan történetekkel, amelyek szerint az emberek házai eloszlanak, 7 méter hullámok dobják a város partját, valamint számos áramkimaradást. Reméljük, hogy mindenki kockázatmentes és a lehető legszárazabb otthona.

Számunkra ez egy romantikus, elegáns, mégis furcsán őrült utazás volt. Egy légitársasággal, valamint számos szállodával dolgozunk, miközben itt vagyunk annak biztosítása érdekében, hogy eljuthassunk neked néhány legjobb tippet Thaiföldön, valamint Malajziában, amelyet megtalálunk. Amellett, hogy eddig van néhány repedési cucc, amelyet elmondhatunk neked!

Tehát itt van a legújabb Instagram -naplónk, valamint az utazási frissítés, amely az élet minden módszerétől az élet trópusának – a Bonkers Bankok -ról szól!

Nagyon lenyűgözött a Malajziába induló AirAsia repülésünkben. Ez az első alkalom, hogy valaha is teljes elrendezésem volt egy repülés közben, és úgy éreztem, hogy nehéz lesz visszatérni a tipikus repülési módszerhez!

Meglehetősen meglepett, hogy pontosan mennyire megfizethető lehet ezeknek az üléseknek a megszerzése. Rendkívül kevéssé frissíthet a rutin ülésről a bejelentkezéskor, tehát egy bájos utazáshoz vagy egy különleges eseményhez határozottan megkeressem ezt.

A fedélzeten történő kiszolgálás rendkívül barátságos és hatékony, ami ellentétes néhány, amit hallottunk az AirAsia járatokról. Úgy tűnik, mintha ezek a srácok megnövelik a játékot. Mellesleg, ez a takaró hihetetlenül hangulatos!

Megjelent Malajziában, és a módszerünket is kidolgoztuk a szállodánkban. Ez egy kicsit kulturális sokk, ha itt vagyunk (többnyire az éghajlat módosítása óta), tehát lassan vesszük a dolgokat. A szállodánk medencéjének – a Berjaya Times Square Hotelben – a legnagyobb tetőtéri medencével rendelkezik Kuala Lumpurban.

De nem fogunk lassan szedni a dolgokat. Csak egy éjszakára vagyunk itt, és annyi tennivaló van!

Szilárd éjszakai alvás után kint vagyunk, valamint a malajziai főváros zümmögő rohanásában. Megtettük a módszerünket a város egész területén az ikonikus Petronas Twin Towers -hez. Innentől – a KL városi park másik oldaláról – ez még mindig egy séta, ezért úgy döntöttünk, hogy élvezzük a kilátást innen. valamint akkor a Sky Bar -tól a Traders Hotelben. A tetőtéri medence bár nagyon buja!

Sokkal többet kell elmondanunk neked a KL -ben töltött időnkről, bár minden olyan gyorsan megy túl, már Bangkokban vagyunk! Nagyon izgatottak vagyunk, hogy visszatérünk itt – ez már régóta is volt a legutóbbi látogatásunk óta.

A reggeli a szállodánkban nagyon finom. valamint ezzel a nézettel is szinte verhetetlen. A Centara Grand Hotelben tartózkodunk a Központi Világvásárlási Központ felett.

Rendkívül lenyűgözött ez a hely – különösen, mivel a ház a legelső tetőtéri bárhoz, amelyet valaha meglátogattunk Bangkokban: Redsky. Még az egyik korai hozzászólásunkban is szerepeltünk a Bangkok tetőtéri bárjairól.

Teljesen olyan vagyunk, mint a Centara Grand’s tetőtéri medencéje. Szinte minden oldal körül végtelen szélek, valamint a város hihetetlen 270 ° -os kilátása van.

Később ma is kaptunk egy orvosi gyógykezelést, amelyet beépítettünk, hogy kipróbálhassuk, és masszírozzuk a blogolás stresszét!

Ma este teljesen látványos volt. Ma Bangkok regionális területének felfedezését töltjük a szállodánk körül, zsúfolt piacokkal harcolunk, véletlenszerűen, valamint ízletes utcai sólyom ételekkel, valamint a legfinomabb módon, hogy ne kerüljünk át a szörnyű forgalom miatt.

Jutalomként csak az Uno Mas -ban a robbanás pontjáig evettünk. A Centara Grand 54. szintjén az egyik leginkább váratlan, bár a legszebb, kivitelezett ételválasztás Bangkokban. Ahogy a neve is sugallja, ez egy (nagyon több is) spanyol étterem.

Ez a hely komolyan finom étkezésre van olyan pontig, ahol egy 3 éves, szárazkorú jamon lábuk van a bárban, amelyet szeletelésre, sajtokra, kaviárra és pácokra készítettek, az összes módszert Spanyolországból, valamint a A leghihetetlenebb vertikális borospince, amelyet valaha látsz. Vannak „bor angyalok”, akik felfelé és az üvegpince -ről lefelé vannak, hogy letöltsék a palackokat!

És akkor ott van a kilátás …

Végül visszatértünk a régi kísértetünkbe: a Red Sky -be. Magasan Bangkok csapdájú utcáinál ez a tetőtéri bár ironikusan repül a radar alatt. A legtöbb ember közvetlenül a Banyan Tree vagy a másnaposság II Labua -jához megy, azonban ez a bitszám továbbra is a kedvencünk. Csendes, romantikus, barátságos, valamint az 55-es szintű felhőkarcoló széle fölé hajlik-

Olyan sajnálatos, hogy nem maradunk tovább itt. A strand azonban hívja a nevünket!

Hua Hin körülbelül 3 órával délnyugatra fekszik Bangkoktól – és meglepően a mianmari határhoz közel. Az élet sebessége itt jelentősen lelassul, azonban az ételek még mindig olyan nagyok, mint Bangkokban. Valójában azt állítanám, hogy jobb.

Ez az étterem – a SOPA tenger gyümölcsei – nagyon hullámos pajta tető, valamint hatalmas konyha, azonban a thaiföldi emberek nagy ajánlatainak szokásos jelzései (mi vagyunk az egyetlen nem thais), valamint az egész családjuk, rendkívül rendkívül A kis angol nyelv a menükön, valamint a legcsodálatosabb ételek szagában azt mondja, hogy ez jó lesz.

Rendkívül kedves haverunk, Andrew, körülbelül egy évvel ezelőtt költözött ide, és elhozott minket Sopába. Csakúgy, mint most egy még kedvesebb barát.

Ez az étkezés-egész mély sült ropogós tengeri sügér (ami valóban inkább a Barramundi-ként néz ki), környezetbarát papaya saláta, friss kagyló, valamint fokhagyma, csodálatos speciális sült rizs, valamint 3 nagy importált sör-mindegyik a THB970-re érkezett (kb. 35 USD, 27 USD, £ 18). Elképesztő. valamint hihetetlenül friss.

Ah Thaiföld. Megvan a szívünk!

Következő megálló, Phuket!

Ezen a héten az utazási áttekintés

Minden héten visszatérünk az időben néhány kedvenc utazási célpontunk során, amelyek soha nem látott képeket használnak az utazásainkról. Itt nézünk vissza ezen a héten.

Mrs. Romance asszony Adelaide -i utazása egy ideje csodálatosnak tűnt. Nem, nem hívtak meg együtt, de ez rendben van. Becsületes.

A gyönyörű Mt magasztos házban maradt, amely meglehetősen híres az emberekről, akik ott házasodnak, és általában csak meglehetősen szépek. R asszony nem házasodott ott, sőt esküvőre sem ment, de volt ideje megnézni a talajt, és ezt megtalálni!

A Siena elsődleges piazza valahol azt akarom, hogy mindenki legalább egyszer megtapasztalhassa. Ez egy sekély tál, amely középkori épületekkel, valamint ezzel a hatalmas toronyval bélelt. Ez a Palio di Siena színpada – egy éves lóverseny, amely a tér körül megy.

De ez csak egy ilyen egyedi hely. Egy olyan hely, ahol az emberek találkoznak, ahol a Swift -ek alkonyatkor magasabbak, valamint ahol az idő telt el, azonban rendkívül kevés pontot hagyott. Rendkívül különleges.

A Siena -ról szóló további információkért ellenőrizze az olasz kultúra e szívének fontos útmutatóját.

Velence inkább valami, amit megtapasztalhat. Ugyanakkor sok ember kihagyja a legmegfelelőbb biteket a kiemelkedő helyek látásakor. Burano -t nehezebb eljutni, mint a legtöbb velencei helyszínen, azonban rendkívül sokat ér. Az épületek színei, valamint a hely hangulata mind rendkívül különleges.

Nézze meg a Burano áttekintését itt.

A velencei témában a múlt héten néhány dolgot írtunk, amelyeket meg kell tennie az itt található turisztikai út legyőzött pályájától.

A velencei „hátsó utcák” a csatornák, valamint az ételek vizes kultúráját mutatják. Itt van 5 dolog, amit meg kell tennie, amíg itt vagy.

Olaszországban is – bármennyire Toszkánában, a Bit Lucignano város volt, amikor a Romance asszony csodálatos fordulatának színpada volt. Itt voltunk itt, hogy két kedves barátja férjhez menjen, és arra ösztönözte a koncepciót, hogy ne csak útmutatót készítsen a rendeltetési esküvőkbe, ugyanakkor a Romance asszony számára egy e -könyvet tollaz – Házasodj a tengerentúlon! Vizsgálja meg!

Reméljük, hogy élvezte a heti Vagabond Instagram naplóját. Határozottan élveztük a gyártását. Ügyeljen arra, hogy ellenőrizze a jövő héten, amely sokkal több tengerparti idő lesz, most meg fogjuk érni a Phuket!

Pontosan mondja el nekünk, hogy volt a hete – különösen, ha zavarodott az Aussie East Coastline időjárása. Szeretnénk hallani rólad.

MR és Mrs. Romance képei az Instagramon keresztül: @mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.butcher – R asszony Insta -fiókja, valamint természetesen @angrybastard!