Hazafelé, bármennyire is hiszünk előre …

December 5 -én visszatértünk Házba Kanadába, valamint azóta utazunk! Egyszer szeretnénk visszatérni a házat, és valóban úgy érzi, hogy a ház egy nyaralás az utazásból, ám ezúttal inkább a házban utazunk, mint az úton! Háztartásunk van Nyugat -Kanada környékén, valamint miközben robbant mindenkit látni, fárasztó volt, és még nem volt sok időnk megmutatni az éppen megtett hihetetlen utazáson.

Úgy véltük, hogy gyors cikket kell összeállítanunk, és hagyjuk, hogy mindenki megértse, mi a terv az új évre. Nos, annak ellenére, hogy a tervünk az, hogy soha nem tervezünk, mindig van valami valahol a láthatáron. Bekapcsoltuk az első otthoni ülő koncertünket, amely április 3 -án kezdődik, és júniusig, 9 -ig, valamint a Karib -térség lenyűgöző szigetén megy fel (még mindig nem mondja meg, hol!).

Nem akartuk 3 hónapig Kanadában maradni, ezért lefoglaltunk egy repülést Cancunba, Mexikóba … Holnap távozunk! Valójában nem vagyunk biztosak benne, mit fogunk tenni onnan, ám határozottan hosszú ideig várunk a tengerparton. Teljesen tetszett a szörnyű, aktív, valamint a kalandos 5 hónap, amelyet Közép -Ázsiában töltöttünk, ám majdnem 2 éve nem láttuk a strandot, így haldoklik a tengerbe ugrni!

Kipróbálunk egy új típusú utazást egy Airbnb nevű szálláshelyi weboldalon. Cancun után azt tervezzük, hogy béreljünk egy lakást a funky, a gyarmati Merida városban.

Merida után nem vagyunk biztosak benne, mit fogunk csinálni. Elindulhatunk Guatemalába, Hondurasba és Belize -be, vagy csak a Yucatan -félszigeten maradhatunk, és bérelhetünk még néhány lakást a különböző városokban. Szeretnénk kipróbálni néhány választási lehetőséget, amelyeket az Airbnb kínál, mint például a megosztott apartmanok, a személyes apartmanok, valamint az ágyak és a reggeli. Előre várjuk, hogy úgy éljünk, mint egy helyi!

Tényleg ötleteket keresünk, tehát ha bárki utazott Mexikó déli részén, Guatemala -val, Honduras -szal vagy Belize -vel, kérjük, adjon nekünk néhány fogalmat a helyekről, hogy megmaradjon, valamint a látnivalókhoz. Hagyhat egy megjegyzést az alábbiakban, és elmondhat nekünk a kedvenc gödörmegállásairól.

Élvezze a Gázvárosot Vancouverben a barátokkal

Jelenleg otthon vagyunk, élvezzük a háztartás és a barátok üzletét, bár hamarosan repülünk Mexikóba, ahol egy teljesen új élmény kezdődik. Alig várhatjuk meg, hogy megkóstoljuk a hiteles mexikói konyhát, és megpróbáljuk úgy élni, mint egy regionális városban. Hasonlóképpen megpróbáljuk felfedezni a Verte-utcai kalandokat a Föld egyik legeredményesebb területén.

Kövessen minket az út mentén!

Mint ez a bejegyzés? Tűzd ki!

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt jelenti, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.