A Wisconsin

, a Genfi -tó északkeleti partján fekvő Genfi -tó délkeleti részén, Wisconsin északkeleti partján fekszik, a Genfi -tó egy üdülőhelyi közösség volt, figyelembe véve ezt a polgárháború után. A középnyugati „Newport” -nak nevezik a Genf -tó, amely elég közel áll ünnepi célpont azok számára, akik kételkednek, akik kételkednek a kisbuszukban, hogy valóban túlélik az új -angliai vezetést.

Genfi -tó vízpartja

Családunk nemrégiben csengett a nyár első meleg hétvégéjén, a Genfi -tóba tett kirándulással. Annak ellenére, hogy a levegő hőmérséklete a 90-es években volt, az Anya Természet saját légkondicionálását hozta létre azáltal, hogy gyengéd szellőt fúj az 55 fokos víz 45 mérföldes testén.

A hétvégi kalandunk a Yerkes Obszervatórium, a modern asztrofizika szülőhelyének kirándulásával kezdődött. A Chicagói Egyetemen, a közeli Williams -öbölben, az Obszervatórium otthona egy 102 cm -es (40 hüvelykes) refraktáló távcső otthona. Albert Einstein még a nap folyamán is kijelentkezett (talán ő volt az, aki eredetileg a pókember replikát helyezte a kupé csúcsán).

Yerkes obszervatórium

Hol maradjunk

Keressen családbarát szállásokat a Wisconsin-i Genf-tó közelében, a standard szállodáktól a magánszüneti bérleti díjakig a Stay22.com webhelyen:

Öt együttes gyomorral elhagytuk a Yerkes Obszervatóriumot. Köszönöm a jóságnak a Popeye éttermének a Genfi -tónál, valóban ideális a vízpart mentén. Az olyan választásokkal, mint az alaszkai vörös king rák lábak, a Prime Rib és a BBQ bordák, valamint a szokásos gyerekek viteldíja, három nagylelkűen adagos ételt vásároltunk a „Kis Sailors” menüből. Miközben ettünk, a szemünk ugyanolyan elfoglalt volt, mint a szájunk, mint az eklektikus dekorációkba, és kémkedtünk egy családon, amely a születésnapot ünnepelte. A Popeye’s a Spitfire kedvenceiről is ismert, mint a füstölt szegyek és a lángban sült rotisserie csirke.

Popeye étterme

A délután közepén, a Genf Grand Belle-be szálltunk be, éppen időben a fagylalt társadalmi körutazáshoz (a Genfi-tó Cruise Line bókjai). Élvezve a vanília fagylaltot, amelyet tejszínhabbal, földimogyoróval, eperrel, karamellával és sütikkel tetején tetején élveztünk, és a Grand Belle mindkét oldalát kihúztuk, amikor tapasztalt kapitányunk megosztott egy órás regionális történelemmel, rámutatva az építészeti szempontból szignifikáns otthonokra. Felfedeztük a felső és az alsó fedélzeteket, éles figyelmet tartva a sellők és a tenger más lényeinek. Az egyik okos család (nem minket) még játékkártyákat és más játékokat hozott, hogy elfoglalják gyermekeiket, miután a fagylaltot tisztán nyalogatták.

Vacsoraként vegye figyelembe a Delevan közeli Táncolók Színházát. Ha egy olyan show-t, amely elég vonzó ahhoz, hogy egy hároméves gyerek figyelmét két egyenes órán át tartsa, nem fog csalódni. Érkezzen korán, hogy felfedezze az alapokat, és hogy egy sündisznó, borjú, kecske vagy cica háziállatba engedje be a csecsemő istállóját. Póni és vonatutak is rendelkezésre állnak, sőt Jay Leno egyszer is megjelenik az egzotikus madárbemutatón.

Táncos lovak színháza

Egy bizonyos ponton lazíthat, pihenni és csak örömet szerezni a vidék és a tó természetes vonzerejében. Mutassa meg autóját az Abbey Resort & Day Spa felé a Fontanában, és ismerje meg, hogy egy teljes körű szolgáltatást nyújtó Oasis vár az egész család kiszolgálására. A Genfi -tó ikonja több mint 45 éve, az Abbey Resort & Day Spa valóban mindenkinek van valami.

Gyerekeink örömére mind a beltéri, mind a kültéri medencék időben nyitottak voltak utazásunkhoz. És szerezzük meg ezt, még csak felnőtt medencékkel is rendelkeznek a több mint 18 tömeg számára. A helyszíni árkád, a társasjáték-sikátor és a hivatalos tevékenységi igazgatóval egy személy akár egy vagy két napot is fogadhat.

Lawn Games az Abbey Resort & Spa -ban

Számos helyszíni étkezési lehetőséggel vásároltunk a 10 oldalas szobaszervizmenüből, élvezve az ételeinket a csatolt erkélyen, kilátással a kikötőre. Egy pár férjhez ment a gyönyörűen ápolt területeken; Azt hiszem, hogy a menyasszonyi párt kényeztette a napi gyógyfürdőt, míg a vőlegény és a vőlegény 18 lyukat talált a közeli golfpályán. Alkonyás előtt köveket dobtunk a tóba, egy közeli játszótér körül csapkodtunk, és barátságos helyiekkel és más örömteli nyaralókkal beszélgettünk. A Fireside S’mores befejezte az estét, a sikeres nyaralás valódi jelét és a nyár érkezését a középnyugatra.

Összefüggő

Zipline túrák: egy „fa”, a vaczatip-a-dee-doo-dah, a zip-a-dee-a, az én, én, milyen fantasztikus nap! A vadul népszerű és fantasztikusan szórakoztató, a lombkorona Zip Line kirándulások “ebben az utazási szezonban” vannak. Az endorfinok és a friss levegő és a Zip Line kirándulások keverése egyesíti a napi túra előnyeit a vidámpark izgalmával. Az idősebb gyerekeid felé irányítva,…
2011. augusztus 12. “UPDATE”

A Michigan -tó körének vezetése, amelyet az Atlanti -óceánhoz kapcsolódtak, zárak, csatornák és csatornák rendszerével, a Saint Lawrence Seaway mentén. St. Lawrence folyó. A fantasztikus tavak körútja…