Puerto Princesa, Fülöp -szigetek – Végül egy nap a napsütés!

A Donsolból visszamentünk Manilába, és szerencsések voltak, amikor ismét. Az időjárási viszonyok miatt sok járatot az elmúlt napokban lemondtak, ám a felhők megtisztították a távozást (Go ábra), valamint a Donsolból repültünk az egyetlen napsütés alatt, amelyet 8 nap alatt láttunk. Még egy nagy vulkánt is láthattunk, amely a város fölött állt; Ha az utolsó napunkon nem sikerült volna megtisztulnunk, akkor sem értettük volna meg, hogy létezik.

Vulkán a donsol felett

A Nap rövid bemutatása új reményt adott nekünk a nagyszerű időjárási viszonyok számára, hogy élvezzék a Fülöp -szigetek strandjait, ám ezeket a reményeket hamarosan összetörték, amikor Manilába szálltunk. Az eső ismét csak hosszú ideig tartott ahhoz, hogy megkapjuk a táskáinkat, majd hamarosan a szállodánkba történő ellenőrzés után a víz visszatért, és elárasztotta az összes utcát Manila belvárosának Ermera területén.

Eső Manilában
Az autók egy lábnyi vízzel vezettek, és mögöttük ébredtek, amire síelhetsz. Ismét vissza kellett vonnunk egy kicsit kávézóba, ahol a weboldalunkon dolgoztunk, és megvizsgáltuk a következő rendeltetési helyünk, a Palawan -sziget időjárási körülményeinek előrejelzését. Kétségbeesésünk szerint minden, az általunk megvizsgált időjárási körülmény -hálózat webhelye pontosan ugyanazt a komor eredményt, az esőt és a mennydörgéseket mutatta be legalább 10 napig a Fülöp -szigetek körül.

☞ Lásd még: A 10 legjobb Fülöp -szigeteki strandok

Ezen a ponton őszintén gondolkodtunk azon, hogy lefoglaljuk az országot. 8 napig már teljesen elnyomott minket a könyörtelen időjárási viszonyok, és nem láthattuk volna még egy 10 napos áztatási létezést. A helyzet még rosszabbá tétele érdekében a Donsolban és azóta nem volt szárítójukban is, a ruhákat napellenző alatt lógottuk, és 5 napig nedves maradtak, így rangsorolva és penészesek voltak. Tehát ettünk ebben a kávézóban (ismét) nedves, és úgy illatosulunk, mint a penész, és az előrejelzést még egy hétre, valamint ugyanazt a felét nézi.

Általában az időjárási viszonyok az időjárási viszonyok, és egyre több, amikor egy idő múlva ez a furcsa nyári vihar az elmúlt héten egy -két óránál nem törött, és a jövőben nem mutatott jeleket a tisztításra, tehát mi alacsony utazáson voltak. Megvizsgáltuk az országból való járatokat, bár ugyanolyan költségesek voltak, hogy Last-Minute-t foglaljanak le, ezért úgy döntöttünk, hogy Palawanba indulunk, és a legjobbat is a legjobbak.

A Manilát elhagyó repülőgép
Ismét szerencsések voltak, hogy elhagytuk a Manilát, az időjárási viszonyok fél órán át megtisztultak, valamint a repülőgépünk az ütemtervre indult, bár a Palawanban való leszállás üdvözölte a mennydörgés és az eső ismerős zaját. Megvizsgáltuk a Puerto Princesa -i szállodánkat, a Palawan finanszírozását, valamint az esőt bátorítottuk, hogy elmenjenek vacsorázni. Megettük a Chow King King kínai étel vacsorát, a csonthoz áztatva, még mindig holt macskáknak, és végül csak egy kicsit nevetett.

☞ Lásd még: A Fülöp -szigetek legfinomabb Palawan üdülőhelyei

Semmi sem ment meglehetősen a Fülöp -szigeteken, és nem értjük, miért kezdődött, minden, amikor rájöttünk, hogy az év legforgalmasabb szezonjában, a Húsvétban itt lefoglaltuk az utazást. Hete előre. Ez az előfoglalás módszer a kényelmi zónánkból, és végül komoly problémákat váltott ki. A foglalások törlése és újratelepítése, hiányozva néhány fontos buszkésés, és elviselni a vízumkiterjesztési fiaskót, amely 5 napig nyomorúságos Manilában tartott minket. Mindezt egy filippínó taifun állandó zuhanása alatt végezték el Úgy döntöttünk, hogy a holnap napos lesz, megtisztítunk néhány Dank ruhánkat, és megpróbáljuk újra megkezdeni.

Szeplőtelen Fogantatás székesegyház

Annyira biztos, hogy másnap reggel napos és 35 fokos volt, olyan meleg volt az igazságban, hogy csábítottuk, hogy morogjunk az elnyomó hőtől, bár ezeket a gondolatokat belsejében tartottuk, csak örülünk annak, hogy végül néhány napsütést láttunk a Fülöp -szigeteken. Sétáltunk a városban, és megnéztük néhány látnivalót, beleértve a nagy iMaculate koncepció székesegyházat, valamint egy rendkívül hektikus regionális piacot, amely a sertésfejektől a fa ajándéktárgyakig terjed. Megtaláltuk a regionális élelmiszerboltot néhány elképesztően jól árazott kaliforniai vörösbor számára, és megszerveztük az utat a Port Bartonba, a Palawan-sziget nyugati partvidékén található szép tengerparti városba.

Kattintson a képekkel való megfelelés egyikére, hogy az összes kép gyors diavetítését jelenítse meg

Ch -chEers a megfizethető sörökhöz!

Levágta a sertés fejét a Puerto Princesa piacán
Csirkefejek a Puerto Princesa piacán

Halértékesítő a Puerto Princesa piacon
Bushos tengeri csillag a Puerto Princesa piacon

Puerto Princesa piacon lévő zöldségek
Néhány festett tojás lehetővé teszi, hogy megértse, mi a benne. Talán magzat.
A Szeplőtelen Fogantatás székesegyházában

A Manila repülőtéren
Gyerek játszik a Manila áradásain
Tetszik? Tűzd ki! ?

Jogi nyilatkozat: Az úton lévő kecskék Amazon partner, valamint néhány más kiskereskedő leányvállalata. Ez azt jelenti, hogy jutalékokat teszünk, ha a blogunk linkjeire kattint, és megvásároljuk az e kiskereskedőktől.