Egy élelmezési hét, valamint egy bájos hétvége

A héten kezdjük az első munkaidős útmutatónkkal, a kaliforniai San Diego-ba.

Megvan az összes javaslat, valamint trükkök, amelyekre a „Amerika legfinomabb városának” kihozatalához szükséges.

A San D egy kiváló város, valamint néhány figyelemre méltó időnk volt ott. Az időjárás tökéletes az egész évben, az emberek barátságosak, valamint az ételek félelmetes. Valószínűleg ez a közzététel, amely meghatározta a héten terveink hangját. A szombati 5. esküvői rendezvény évfordulóján kívül néhány kiváló élelmiszer-központú tevékenységet kapunk a következő napokban.

A mai ebédet befolyásolja az időjárás hideg, esős módosítása. Teherautót lefelé a Hunter Connection alatt a városban a Happy séf Vietnami Place -hez. Rendkívül nagyszerű pho -t csinálnak ott, ám én is azt találtam, hogy a fűszeres marhahús Laksa meglehetősen átkozottul jó.

A kókuszdrók valóban vastagok, és a hatalmas marhahúsdarabokat olyan hosszú ideig főzték, hogy a szájában egymástól elkülönülnek. Tökéletes esős napi étel!

A tegnapi jelentős Laksát követően ma kissé könnyebben keresek. Nem végül majdnem 15:00 óráig tartok ebédelni, azonban ez a tökéletes idő néhány élelmiszer -alku felfedezésére.

Ez az Izakaya Masuya -ból származó Bento doboz, az O’Connell utcában, csak 10 dollár volt. Hasonlóképpen kapok egy speciális diszkontrátát, amelyet vállalkozásom kidolgozott velük, tehát mindössze 5 dollárért kapom meg! Ennek ellenére továbbra is teljes költségeket fizetnék érte. Ez egy sertés Katsu bento, valamint egyfajta tavaszi tekercset, egy gyoza gombócot, néhány grillezett zöldséget, néhány ropogós tofu -t, néhány szokatlan burgonya salátát egy cupcake -tokban, valamint egy burgonya krokett. Minden finom!

Ma este elindulunk a botanikus legelső születésnapi ünnepségeire. A botanikus egy nagyszerű bár és étterem Kirribilli -ben. A kikötőtől északra fekszik, amely tipikusan kitűnő zavarást vált ki velem, bár tetszik ez a bár. Kanapáik ízletesek (ez a csúszka nem tartott sokáig a kép elkészítése után!), Csakúgy, mint a Vale Ale IPA. R asszony hektikus is a kínált vegyes italokba is becsapódik.

Egy rutin napon itt választottuk a tacosokat, valamint a váza vegyes italkancsó kancsót. Nagyszerű gin -ajánlatok vannak benne!

Alig vagyok az irodában, amikor az ég nyitva van. A Romance asszony hamarosan szöveges üzenetet küld nekem, miután kijelentem: „Vigyázz – úgy tűnik, hogy van valami rossz időjárási állapot az úton.”

Nem viccelek. A buszházban vagyok, amely a gyalogosokat nézi, hogy elmossák az utcán, amikor felfedezem ezt a hihetetlen fényképet az Instagram -on. Én általában nem „regram” más emberek képei, azonban ez elképesztő. Mondj köszönet neked @theluxenomad, hogy megosztotta ezt a nagyszerű fotót arról, hogy a vihar a feje fölött érkezik a Bondi Beach -en.

A Romance asszony ma megosztja tapasztalatait egy gluténmentes magas teával a Mrandmrsromance.com oldalon. Jellemzően megakadályozza a magas teát manapság a glutén megtorlásoktól való félelem miatt, azonban a Park Hyatt Sydney-i tea jól felszerelt étrend-speciális alternatívákkal.

Mi a sokkal jobb módszer a hét kiküszöbölésére, mint néhány sörrel a társaival a város legjobb kocsmájában?! Tetszik a Surry Hills -i Royal Albert Hotel. A sör iránti gondolkodásmódjuk, valamint a sajtos hamburgerekkel ellátott hihetetlen royale rendkívül örülni.

Az éjszaka még sokkal jobb lesz, bár amikor az egyik barátunk bejelenti, hogy házastársa terhes. Kedves hír. Úgy gondolom, hogy a legjobb szülők lesznek.

Ez a mai évfordulónk! Öt évvel ezelőtt a Romance asszony, valamint a csomót egy olyan esőviharban csatlakoztattam, amely a helyszín lombkoronával tört, és rövidítette ki az ünneplõ mikrofonját. Házasodtunk a Lovely Gunners laktanyában. A kikötőre néző kilátás megdöbbentő … hacsak nem olyan nehéz esik, hogy nem is látja a vizet az alábbiakban.

Várható, hogy nagy szerencséje lesz az eső az esküvői rendezvény napján – tehát minden bizonnyal nagy szerencsével áldunk meg!

A Romance Mrs. ebédje ma biztos jelzi, hogy ennek a mesének igaza van. A Scott Gooding, valamint Luke Hines tisztító élő szakácskönyvének motivációja krémes rántott tojásokkal, avokádóval, füstölt lazacral és pirított kelkáposztával. Egy nagyszerű, egészséges ebéd nagy helyszínen áll bennünket a bájos nap hátralévő részében.

Mint a mai évfordulónk, úgy gondoltuk, hogy helyénvaló lenne összeállítani a szokásos mondatunkat, azt mondta, hogy pontosan hogyan javaslom. Felfedeztem, hogy Rs asszony nézőpontját az eseményről rendkívül lenyűgözően olvasom – annyira belekapaszkodtam a saját idegeimbe Pontosan ugyanez vonatkozik neki: nem volt fogalma arról, amit terveztem, amíg az egyik térdén nem látott engem.

Ez a kép az egyik kedvencünk a Cook -szigeteken töltött időnkből, ahol eljegyeztünk. Ha van egy paradicsom a földön, akkor a legjobb itt.

Csak a legjobb, ha sétálunk Messinába egy gelato -ra különleges napunkon. Amikor odaérünk, a sor addig van, amennyire általában9 órakor van, miután mindenki befejezte a vacsorát. Ez érthető azonban; Körülbelül 16:00 órakor itt vagyunk – a.k.a. ‘cukorréteg o’ óra. Ugyanígy nagyon melegebb ma, mint amennyire az év körül kellene lennie – ahogy az esküvői rendezvény napján találtuk!

A várakozás jól megéri, ugyanakkor ízletes fagyasztott jósággal is eljövünk!

Házt kapunk a Gelato üzletbe egy pohár jéghideg pezsgővel, valamint egy film előtt egy pohárba, mielőtt vacsorára indulnánk.

És itt vagyunk: a romantikával és az étkezéssel teli nap csúcspontja! A Bridge Street-i háromkategóriás Rockpool-ban vagyunk. Csak csütörtökön, valamint a programot foglaltuk le, az asztalokat teljesen lefoglalták. Ehelyett egy helyet kaptunk a bárban, és ők végül a ház legjobb ülései voltak.

Meg tudtuk nézni az első konyhában zajló eseményeket, beszélnünk a csapossal, és megérteni a Sommelier -t. Az étterem sokkal inkább éreztük magunkat, mint gondolom, ha az elsődleges padlón ültünk volna.

Valójában egy ponton néhány korai távozó azt jelentette, hogy egy asztal felszabadult. Amikor azonban a személyzet megadta nekünk az asztalt, elutasítottuk őket, inkább a bárból származó kilátásunkat részesítettük előnyben.

Az ülések, az ételek, a szolgáltatás, valamint a vörösbor is olyan nagy volt, hogy arra készteti, hogy még inkább milliomos legyek, csak hogy rendszeresebben tudjak enni!

Végül teljes házat, anyagot, valamint rendkívül tetszettünk. Milyen nagyszerű hét volt!

Mi volt a hét legfontosabb eleme? Mondja el nekünk a megjegyzésekben!

MR és Mrs. Romance képei az Instagramon keresztül: @mrandMrsromance, @Hairromance és a @angrybastard program!