Üdvözöljük vissza Angliában!

Nem érzi úgy, hogy ilyen hosszú ideig visszatértünk Sydney -be (valószínűleg azért, mert mi nem volt!), De itt az ideje, hogy újra mozogjunk.

Ismét észak felé haladunk Európába. Ez az utazás csak egy rövid 5 vagy 6 hét lesz – semmi olyan, mint a nagy 15 hét, amikor itt voltunk itt az év elején.

Ez az utazás felzárkózni fogunk a jó barátokkal az Egyesült Királyságban, és az Olaszország fölé indulunk egy esküvői rendezvényre (tartsa nyitva a következő hétfőn a történetét – ez elég különleges lesz. Hasonlóképpen is pontosan látni fogjuk Mennyit tudunk elérni Európából, amíg úton vagyunk.

Reméljük, hogy élvezni fogja ezt a szokásos kiadásot.

Jim & Christina XX

Megkaptuk a Sydney Flight Terminal -ba, a képzőművészetig. Ahelyett, hogy harcolnánk a forgalommal, egy kompra ugrunk, majd egy vonatra, valamint kb. 25 perc alatt vagyunk a terminálon. Potenciálisan egy kicsit költségesebb, mint egy taxi, azonban sokkal kevésbé stresszes, és a komp kirándulás mindig nagyszerű módszer az utazás megkezdéséhez.

Ez egy szép nap itt, Sydney -ben. Remélem, London olyan barátságos időjárási szempontból. Szerencsénk volt, hogy élveztük az Anglia Heathwave -t, amelyet az év elején volt. Még mindig ott lesz?

Csak néhány órával vagyunk a felfedezésektől …

Helló Anglia! Csakúgy, mint egy utazás. Úgy gondoltuk, hogy nagyszerű koncepció lenne kiválasztani egy repülést, amely megfelelő órán keresztül leszállna anyám és apám számára, hogy felvegyünk minket. Amit nem néztünk meg megfelelően, az Abu Dhabi -ban való átruházás volt. Szerencsére van feltételünk, hogy felhasználjuk az üzleti társalgót, azonban a 8 óra még mindig hosszú várakozás.

Christina úgy kezelt, hogy aludjon, és valahogy rengeteg munkát végeztem, miközben whiskyt kortyolgattam, ám ez még mindig sok időt adott az utazásunkhoz.

Különben is, most itt vagyunk. Hagyja, hogy a Nagy Times guruljon!

Kiválóan látom, hogy újra látom az anyát és az apát, és nagyon jó látni jó barátainkat, Clare -t, valamint Dave -t, akivel itt maradunk. Még sokkal jobb, ha újra látjuk ezt a két idiótát! A Ruby és a Flo is Clare, valamint Dave kutyái, valamint ők a legjobbak.

Mint láthatja, az ír terrier Ruby egy rendkívül hűtött kutya, míg a Flo The Springer spániel egy kicsit intenzívebb!

1. tipp a barátokkal való tartózkodásért: Mindig vásároljon nekik ajándékot az államnak, köszönetet mond neked a vendégszeretetért.

2. tipp: Vásároljon nekik egy ajándékot, amelyet is élvezhet! A Dave A Paella Pan -t vásároltuk, amikor utoljára itt voltunk itt júniusban. A legelső étkezésünk ezekkel a figyelemre méltó srácokkal: Yup. Paella. Pontosan mennyire néz ki ez?

Dave az elmúlt néhány hónapban csiszolta képességeit, és rendkívül elégedett vagyok az előrehaladásával! Ez a baromfi, valamint a chorizo ​​paella (sajnos nincs tenger gyümölcsei, mivel Dave új allergiát talált) hihetetlen. Amellett, hogy még hihetetlenebb, pontosan az, hogy a Clare és Dave milyen gyors, mint Dave.

Megkérném tőlük a receptet, bár inkább itt lennék, és nekem is elkészítem!

Csak egy egész nap Angliában voltunk, és újra elmentünk. Anya, valamint apa, a repülőtérre is habzik minket, de mielőtt repülnénk, megálltunk a kedvenc kávézójukban – a Jubileumban – egy kiadós reggelire.

Most erről beszélek. Pontosan mi lenne ezzel a reggelire?!

Megértem, hogy Christina eltérő nézőpontja van nekem arról, hogy mi képezi a nap legelső étkezését – valójában összehasonlító darabot írtunk arról, hogy mi teszi a nagyszerű reggelit -, ám ez számomra annyira értelme van. Christina ragaszkodik ahhoz, hogy Ausztrália a legjobb brekkies -t készíti, és egyetértek azzal, hogy az ottani dolgok sokfélesége lenyűgöző. Nincs semmi inkább, mint egy teljes angol sütés.

Reggeli után anyukával és apjával, a módszerünkhöz az Olaszországba vezetünk a repülési terminálra. Kedves jó barátaink Svédországból férjhez mennek az ISEO -tónál, Olaszország északi részén, a Como -tó közelében. Nézze meg ezt a területet a jövő heti rendes kiadásra – azt hiszem, hogy lesz néhány nagyon hihetetlen fénykép.

Meglehetősen nehéz elbúcsúzni ezeket az arcokat – legalábbis megértjük, hogy hamarosan visszatérünk. Flo a legfinomabb kölyökkutya szemével, valamint Ruby -vel, aki kissé elkötelezett szorongást szenved, megüt, soha nem messze van Clare -től. Még a fejével is alszik Clare székén, így feláll, ha Clare mozog.

Nem lehet rendkívül kényelmes, bár egy boobytrap (vagy talán „Ruby-Trap” -nak kell lennie) működik!